اطلاعیه شماره ۱ ستاد برگزاری مراسم شهدای خدمت | زمان و مکان تشییع آیت الله رئیسی و همراهان اعلام شد قالیباف: شهید امیرعبداللهیان در دفاع از حقوق ملت ایران سستی عمل نداشت اسماعیلی: هیچ‌گاه فعل مذمومی از شهید آیت الله رئیسی ندیدم پیام تسلیت اروگوئه، شیلی و پرو به ملت و دولت ایران پیام تسلیت آیت‌الله وحید خراسانی درپی شهادت رئیس جمهور «اردوغان» در ترکیه یک روز عزای عمومی اعلام کرد وزیر دفاع آمریکا: درباره علت سقوط بالگرد رئیس جمهور ایران اطلاعی نداریم | نقشی نداشتیم حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به موتورسیکلتی در جنوب لبنان (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اردوغان در ترکیه یک روز عزای عمومی اعلام کرد مادورو در تماس با مخبر: آیت الله رئیسی نماد مقابله با یک‌جانبه‌گرایی در دوران معاصر بود رسانه عبری: حزب الله در حال انهدام شهرک‌های شمال است پیام تسلیت سیدحسن نصرالله به رهبر انقلاب حمایت آمریکا از نتانیاهو در برابر تصمیم دیوان کیفری بین‌المللی برزیل در بیانیه‌ای با دولت و ملت ایران ابراز همدلی کرد گوترش شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد | تقویم انتخابات در جلسه سران قوا تصویب شد مولوی عبدالحمید شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت آمریکا شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت اردوغان در تماس با مخبر: ملت و دولت ترکیه در کنار ایران هستند ۱۳ شهید در جنایت هولناک ارتش رژیم صهیونیستی در «جبالیا» (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آیت‌الله علم‌الهدی: حضور در مرحله دوم، تکمیل انتخابات است | سرنوشت هیچ‌کس در این کشور جدا از سرنوشت جامعه نیست + فیلم

  • کد خبر: ۲۲۷۰۵۷
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶
آیت‌الله علم‌الهدی: حضور در مرحله دوم، تکمیل انتخابات است | سرنوشت هیچ‌کس در این کشور جدا از سرنوشت جامعه نیست + فیلم
نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی گفت: مرحله دوم، تکمیل انتخابات است و مردم حتماً باید در این دوره نیز شرکت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی درباره شرکت در دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله دوم، تکمیل انتخابات است. افرادی که در مرحله نخست انتخابات شرکت کردند، اگر در این دوره شرکت نکنند، کار ناقصی انجام داده‌اند و حتماً باید در این دوره هم شرکت کنند.

وی افزود: مشهد ۵ نماینده نیاز دارد که ۴ نماینده آن‌ انتخاب شد و یک نفر دیگر هم باید انتخاب شود تا انتخابات کامل شود. اگر افراد در دوره دوم انتخابات شرکت نکنند، کار ناقص می‌ماند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی و امام‌جمعه مشهد ضمن دعوت از مردم برای شرکت در دوره دوم انتخابات، خاطرنشان کرد: سرنوشت کشور بسته به همین انتخابات است و همین منتخبان هستند که به‌نمایندگی از مردم، سرنوشت کشور را تعیین می‌کنند.

وی تاکید کرد: طبیعتاً هیچ‌کس در این کشور سرنوشت خود را جدا از سرنوشت جامعه نمی‌داند. اگر فرد در سرنوشت خود دخالت کند، آینده را بر مبنای مصلحت خود رقم می‌زند و اگر شرکت نکند، دیگران سرنوشت او را تعیین می‌کنند.

امام‌جمعه مشهد همچنین تاکید کرد: شرکت در انتخابات علاوه بر اینکه یک وظیفه شرعی است، عقل هم اقتضا می‌کند افراد با هر فکر و ایده‌ای در آن شرکت کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->